Cosul tau

Nu exista produse in cosul de cumparaturi!

Produse în cos:
0

Acasa Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Cum cumpar?

Direct de la punctele Romatizanat Boutique SRL

  • Hotel Marriott Bucuresti – The Grand Avenue

  • Bazarul Castelului Bran

Online, de pe acest site: www.romartizanat.ro

Telefonic: +40-734.227.337

Pot comanda si din afara Romaniei?

Da, desigur se pot face comenzi din orice alta tara, insa doar online.

Cum aflu daca produsul pe care doresc sa-l comand mi se potriveste ca marime?

Apasand butonul "Care este masura mea" de pe pagina fiecarui produs, veti gasi un tabel cu marimi. Daca aveti intrebari suplimentare va asteptam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe pagina "Scrieti-ne un mesaj" din sectiunea "Suport".

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform "Politica de retur" produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice si 3 zile calendaristice in cazul persoanelor juridice de la primire, fara obligatia invocarii vreunui motiv si achitarea de catre client a serviciului de curierat.

Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare in termen de 48 ore de la receptia produslui/produselor.

Pot schimba un produs comandat?

Da, putem schimba produsele. Daca sunteti interesat de alta marime puteti intra pe site si, in functie de disponibilitatea produsului dorit, puteti sa iti plasezi o noua comanda. Toate taxele de transport (retur si trimiterea noului produs/produse se suporta de catre client).

Este important ca produsele returnate sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice si 3 zile calendaristice in cazul persoanelor juridice de la primire.

Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?

Se completeaza formularul Cerere de Retur Produs / Produse de  pe site in termen de 48 ore de la primirea si receptia produslui/produselor.

Cum voi fi informat/a ca returul meu a fost procesat?

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastra la depozitul nostru, va vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirma recepționarea coletului.

La ce adresa expediez coletul returnat?

Te rugam sa expediezi coletul pe adresa noastra:

Romartizanat Boutique SRL, Hotel Marriott Bucuresti – The Grand Avenue, Calea 13 Septembrie 90, București, Romania, cod postal 050726

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice si 3 zile calendaristice in cazul persoanelor juridice de la primirea acestora, in caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.

Cat ma costa returnarea unui produs?

Pentru toate retururile solicitate clientul va achita costurile de transport.

Platile pe care le fac cu cartea de credit sunt sigure?

Procesarea datelor cu card bancar se face in mod exclusiv pe servere securizate, prin intermediul procesatorului de carduri: MobilPay. Introducerea acestor date se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti, in deplina siguranta pentru tine.

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin curierat rapid sau se pot ridica personal de la sediul din Hotel Marriott Bucuresti – The Grand Avenue, Calea 13 Septembrie 90, București, Romania, cod postal 050726.

Care este costul livrarii?

Costul livrarii este zero pentru orasele de resedinta de judet din Romania. Pentru celalate orase si alte tari va rugam sa solicitati o cotatie personalizata de pret pentru transportul prin curierat.

In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

In functie de tipul produsului, durata de livrare poate varia de la o zi pana la 4 saptamani. 

Cum imi pot modifica datele personale?

Intra pe pagina Setari cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email, datele firmei etc. De asemenea, de aici iti poti modifica  parola.

Fii la curent cu noutatile noastre pe